Beheren en printen van labels in de Cloud
Professionele label software | Uit voorraad leverbaar | Gratis support | 50 jaar label-expert |
Altec LabelCloud is een op de cloud gebaseerde versie van NiceLabel software. Het is een platform voor het bouwen en beheren van printapplicaties. Een groot voordeel is dat het volledige beheer van applicaties en label-bestanden centraal is uit te voeren.
Hierdoor voorkom je bijvoorbeeld ontelbare labelbestanden (verspreid over vele pc's) en printformulieren die op iedere locatie anders werken. Daarbij heb je alleen een internetverbinding nodig om aan de slag te gaan met labeling.
Centraal beheer | Applicaties en label-bestanden blijven 100% uniform | |
Automatiseren van printprocessen | Maak complexe data eenvoudig printbaar voor gebruikers | |
Meerdere printapplicaties aanmaken | Maak meerdere gebruiksvriendelijke user-interfaces | |
Foutloos labels printen | Iedere eindgebruiker kan foutloos labels printen | |
Updates centraal uitvoeren | Aanpassingen aan software, forms en label-bestanden | |
Uitbreidbaar en schaalbaar | Extra gebruikers, printers of vestigingen | |
Draait op betrouwbare servers | Microsoft Azure - 99,9% up-time | |
Alleen een internetverbinding nodig | Eigen infrastructuur is niet vereist | |
Voorkomt extra ICT-kosten | Nauwelijks IT-ondersteuning nodig | |
Software altijd up-to-date | Geen hoge investeringen meer voor updates/upgrades | |
Automatische back-ups | Al je data automatisch veilig opgeslagen |
Wij zorgen dat de maatwerk printapplicatie werkt volgens jouw wensen en eisen.
Voor een goed verloop werken wij hierbij met het volgende ontwikkelproces:
Op basis van de inventarisatie berekenen wij de benodigde uren en plannen deze in.
Tijdens een ontwikkelsprint bouwen en testen wij de functionaliteiten binnen 2 weken.
We betrekken je actief bij het ontwikkelproces om onduidelijkheden en fouten te voorkomen.
De applicatie bieden wij aan om door eindgebruikers te laten testen. Zij krijgen per e-mail een uitnodiging. Voor het gebruik van de LabelCloud-applicatie is een Microsoft- of Google-account nodig om een veilige verbinding tot stand te brengen.
We nemen de applicatie samen met de eindgebruiker door.
Eventuele bugs en afwijkende instellingen vanuit het testen lossen we direct op.
Nieuwe wensen of functionaliteiten toevoegen? Dan volgt een nieuwe inventarisatie.
Ons development-team is bereikbaar voor vragen over de applicatie en het verstrekken van extra accounts.
Telefonische en online support.
Wil je meer weten over Altec LabelCloud?
Klik op 'Aanvragen [+]' en vervolgens op 'In aanvraag' om verder te gaan.
Deze labelprinters werken perfect samen met Altec LabelCloud software.
Op werkdagen bellen we je binnen 24 uur terug voor een passend labeladvies.