Betrouwbaar en nauwkeurig bij intensief labels printen
Brady i7100 - Industrial labelprinter
De Brady i7100 labelprinter is perfect voor het printen van grote oplagen labels in industriële omgevingen (tot 7000 per dag). De printer levert een uiterst scherpe bedrukking zodat coderingen en barcodes goed lees- en scanbaar zijn. Print bijvoorbeeld labels voor kabels, componenten en assets. Daarbij is de printer gebruiksvriendelijk door het handige touchscreen met overzichtelijke menu's en knoppen.
Printresolutie | 300 / 600 DPI |
Kleurmogelijkheden | 1 kleur |
Printbreedte | Max. 106 mm |
Materiaalbreedte | Max. 114 mm |
Afmetingen printer (L x B x H) | 460 x 252 x 288 mm |
Aansluitingen | USB Serieel Ethernet WiFi (optioneel) |
Wil je meer weten over de Brady i7100 labelprinter, zoals prijs en levertijd?
Klik op 'Aanvragen [+]' en vervolgens op 'In aanvraag' om verder te gaan.
Artikelnr. | Artikelomschrijving | |
---|---|---|
149047 | i7100 600DPI | Aanvragen |
149046 | i7100 300DPI | Aanvragen |
Brady Workstation is een totaalpakket aan professionele apps voor Brady labelprinters.
Je wil beginnen met het coderen van bijvoorbeeld kabels, apparatuur of materialen. Dan heb je een aantal dingen nodig: een labelprinter, software, labels en inktfolie.
Om goed van start te gaan adviseren onze labelspecialisten graag welke combinatie van materialen het meest geschikt is voor jouw labeltoepassing(en). Bekijk alvast welke labelmaterialen je kunt gaan gebruiken.
Op het moment dat je een Altec printer met de nodige toebehoren afneemt, komen we het systeem bij jullie op locatie installeren. Hierbij sluiten we de printer aan, laten zien hoe je labels en inktfolie installeert en we lopen de software rustig door.
Zodra we vertrekken weet je genoeg om eigenhandig aan de slag te gaan met het printen van labels.
Na verloop van tijd kan het voorkomen dat je vragen hebt of tegen een probleem aanloopt. Of misschien heb je hulp nodig bij het instellen van een nieuw label.
Om je hierbij te ondersteunen zit er bij ons een support-afdeling klaar. Hierdoor kunnen we vaak direct al te hulp schieten. Is iedereen in gesprek? Dan voeren we een support-ticket in om je dezelfde dag nog terug te bellen.
We doen er alles aan om je snel (weer) aan het printen te krijgen.
Op werkdagen bellen we je binnen 24 uur terug voor een passend labeladvies.