Product toegevoegd aan bestelling
Winkelwagen

Waarom krijg ik een foutmelding bij het koppelen van XLSX-bestanden?

Dit komt in de meeste gevallen door het ontbreken van een driver

1. Foutmelding

Je bent bezig met het koppelen van een XLSX-bestand (Excel) en je krijgt een foutmelding te zien. Dit betekent in veel gevallen dat er een driver ontbreekt op jouw PC. De benodigde driver kun je eenvoudig downloaden van de Microsoft website via de volgende link:

Access Database Engine 2010

 

  • Selecteer English als taal en klik op de oranje Download knop
  • Kies in het volgende scherm alleen voor de optieĀ AccessDataBaseEngine.exe.Ā Klik vervolgens op Next om het downloaden te starten.

2. Driver installeren

Installeer de driver en herstart daarna de software. Het probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Kan of mag je bijvoorbeeld de driver niet downloaden en/of installeren? In veel gevallen gaat het dan om een rechtenbeperking. Neem hiervoor contact op met jouw ICT-afdeling. Neem in andere gevallen telefonisch contact met ons op via 022703488

Vraag niet gevonden? Vind hier het antwoord.
Bel ons op 02 270 34 88

Even in contact komen?

Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur via 02 270 34 88 (vrijdag tot 16.00 uur). Of vul het contactformulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Andere support kwesties?

Wil je meer weten over labelprinters, labels of software? Bel naar 02 270 34 88 of laat je gegevens hieronder achter en we bellen je graag terug voor een advies op maat!

Naam
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.