Ondersteuning op printers, software en labels
Heb je vragen over je labelprinter, software of labels? Dan helpen we je natuurlijk graag verder. Ons support-team staat op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur klaar om je bij te staan en valt te bereiken via 02 270 34 88.
Is er een support-medewerker beschikbaar, dan helpen we je direct op afstand, anders streven we er naar dezelfde dag nog terug te bellen.
Liever zelf op zoek naar een oplossing?
Bekijk de handige FAQ met veelvoorkomende vragen en oplossingen of vind drivers en software bij downloads.
Je wil beginnen met het coderen van bijvoorbeeld kabels, apparatuur of materialen. Dan heb je een aantal dingen nodig: een labelprinter, software, labels en inktfolie.
Om goed van start te gaan adviseren onze labelspecialisten graag welke combinatie van materialen het meest geschikt is voor jouw labeltoepassing(en). Bekijk alvast welke labelmaterialen je kunt gaan gebruiken.
Op het moment dat je een Altec printer met de nodige toebehoren afneemt, komen we het systeem bij jullie op locatie installeren. Hierbij sluiten we de printer aan, laten zien hoe je labels en inktfolie installeert en we lopen de software rustig door.
Zodra we vertrekken weet je genoeg om eigenhandig aan de slag te gaan met het printen van labels.
Na verloop van tijd kan het voorkomen dat je vragen hebt of tegen een probleem aanloopt. Of misschien heb je hulp nodig bij het instellen van een nieuw label.
Om je hierbij te ondersteunen zit er bij ons een support-afdeling klaar. Hierdoor kunnen we vaak direct al te hulp schieten. Is iedereen in gesprek? Dan voeren we een support-ticket in om je dezelfde dag nog terug te bellen.
We doen er alles aan om je snel (weer) aan het printen te krijgen.
Op werkdagen bellen we je binnen 24 uur terug voor een passend labeladvies.