Product toegevoegd aan bestelling
Winkelwagen

NiceLabel | Wat moet ik doen bij de foutmelding 'Proxy Service 2017 is niet actief'?

Foutmelding bij het opstarten van NiceLabel 2017

1. Foutmelding

Krijg je bij het opstarten van NiceLabel onderstaande foutmelding in beeld? Dit betekent dat de NiceLabel Proxy Service 2017 niet wordt uitgevoerd in Windows.

2. Proxy Services opstarten

  • Start Windows Services door op het start-icoon in Windows te klikken en vervolgens het woord services te typen. Klik vervolgens op de applicatie Services.
  • Zoek in de lijst naar NiceLabel Proxy Service 2017. Selecteer dit item en klik vervolgens links in het scherm op De service starten.
  • NiceLabel Proxy Service 2017 zal nu starten en krijgt de status Wordt uitgevoerd. Nu zal NiceLabel weer normaal opstarten

3. Niet opgelost?

Mag je het programma Services in Windows niet openen of kun je hier niets in wijzigen? Vaak gaat het dan om een beperking van rechten op jouw PC. Neem in dit geval eerst contact op met jouw ICT-afdeling, Zij kunnen je hier waarschijnlijk mee verder helpen.

Is het probleem hierna nog steeds niet opgelost? Neem dan contact met ons via 022703488.

Vraag niet gevonden? Vind hier het antwoord.
Bel ons op 02 270 34 88

Even in contact komen?

Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur via 02 270 34 88 (vrijdag tot 16.00 uur). Of vul het contactformulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Andere support kwesties?

Wil je meer weten over labelprinters, labels of software? Bel naar 02 270 34 88 of laat je gegevens hieronder achter en we bellen je graag terug voor een advies op maat!

Naam
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.