Product toegevoegd aan bestelling
Winkelwagen

Het lukt niet om ResoPrint te printen met de TTP-200/300

Om ResoPrint te printen op TTP-printer heb je een aangepaste printkop nodig

1. Aangepaste printkop

Bij het printen van ResoPrint labels op een TTP-labelprinter, is het nodig om de printkop aan te passen. Op de afbeelding hieronder zie je het verschil tussen een normale en een aangepaste printkop. Je hebt een aangepaste printkop nodig omdat de ResoPrint labels niet goed doorlopen onder de standaard printkop.

  • Open de printer en verwijder de rol inktfolie
  • Ziet de printkop er wit uit of is deze grijs?
  • Wit = aangepast / Grijs = niet aangepast

2. Support

Is de prinktop niet aangepast?

Dan kunnen wij dit kosteloos voor u aanpassen. Neem contact met ons op via 02 270 34 88.

Is de printkop wél aangepast en heb je last van storingen?

Dan kan het schoonmaken van de printer een oplossing bieden. Wanneer dit niet werkt, neem contact met ons op via 02 270 34 88.

De printer schoonmaken | Video
Vraag niet gevonden? Vind hier het antwoord.
Bel ons op 02 270 34 88

Even in contact komen?

Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur via 02 270 34 88 (vrijdag tot 16.00 uur). Of vul het contactformulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Andere support kwesties?

Wil je meer weten over labelprinters, labels of software? Bel naar 02 270 34 88 of laat je gegevens hieronder achter en we bellen je graag terug voor een advies op maat!

Naam
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.